Ова швајцарска компанија страхује да би њихово бело „З” на плавој позадини могло бити погрешно протумачено, односно протумачено као подршка руској војсци, што због огромног таласа русофобије не би било добро прихваћено, иако компанија већ дуги низ година користи овај логотип?

- Привремено уклањамо слово „З” са друштвених мрежа на оним местима где се налази изоловано и може бити погрешно протумачено - објавила је ова осигуравајућа кућа. А са променом логоа на друштвеним мрежама су већ почели.

- У том контексту, Цирих поздравља данашњу најаву швајцарског савезног савета о појачавању санкција Русији и усклађивању са онима које је увела Европска унија - такође је написано у саопштењу ове осигуравајуће куће којим су известили о помоћи коју прикупљају у оквиру компаније како би помогли Украјини.

У почетку се доста спекулисало о значењу латиничних слова "З" и "В". Кружиле су информације да су словима обележени различити "таласи" руских снага, потом и да означавају посебне јединице, све док руско министарство коначно није расветлило ова значења.

Велико латинично слово "З" значи "За победу" док је слово "В" нашло своје место у речима "Снага".

Подсећамо, чувени бренд Луј Витон објавио је у јеку сукоба у Украјини нову колекцију накита у чијем се дизајну налазе симболи који подсећају на латинична слова В и З, односно слова која симболишу руску армију.

Након премијере ове нове колекције, на друштвеним мрежама уследио је огроман талас мржње и осуде упућен креаторима ове колекције, али и Русији на коју су их ови симболи асоцирали. Можда је управо оваква реакција одређене публике мотивисала и швајцарску компанију да уклони свој логотип.

(Новости)

За још вести запратите нас на нашој званичној Фејсбук страници - будимо "на ти".

Нова димензија новости, ваш "Nportal.rs".