Јована је дуги низ година омиљено ТВ лице, међутим, о њеним родитељима мало се тога зна.


Јелену Јанковић, мајку популарне водитељке, видели смо тек једном на „малим екранима“, 2017. године у емисији „Папарацо лов“, када је са ћерком и унуком Костом провела дан у Зоолошком врту.

Фото: Принтскрин/Јутјуб/Paparazzo Lov

 

Јованини родитељи радни век су провели на Машинском факултету, отац Јован као професор, а мајка на позицији сараднице за научно-истраживачки рад. Помно су пратили како се њихова јединица односи према школи.

‒ Стално су ме убеђивали да, када учим са другарицама, имам мање времена да се дружим. Него, треба да учим сама и да онда лепо одем напоље да се играм са вршњацима. И били су негде у праву. Учила сам искључиво сама, чак су били против тога да узимам часове. Нисам имала приватне наставнике, само сам ишла на енглески и француски. У основној сам била „вуковац“, а у средњој одличан ђак. Физика ми није ишла од руке ‒ испричала је Јована својевремено.

Када је дошло време за факултет, определила се за економију, а онда је схватила да то није за њу, па је престала да иде на предавања.

Фото: Теодора Ћирић

 

‒ Мама је била очајна што не студирам како треба. Кад навикнете родитеље на то да сте одличан ђак, да немају никакве проблеме на ту тему, онда је све другачије. Одједном решим да нећу да учим и да мени те студије иду на живце. Начин на који је Економски факултет функционисао те 2000. године много ме је нервирао.

Мало је познато да је мајка Јоване Јоксимовић главни „кривац“ што јој је ћерка постала ТВ лице.

‒ После исцрпних разговора моји родитељи схатили су да од економије нема ништа. Мама ми је јасно ставила до знања: „Слушај, или ћеш да студираш или да радиш“. Одговорила сам океј, радићу. Једног дана ми је рекла:

‒ Ти си на економији, а „БК“ телевизија има конкурс за нова лица и траже људе за маркетинг. Ти се пријавиш, даш свој CV, кажеш да студираш економију. Не кажеш неуспешно, већ врло успешно, и онда те они убаце тамо у маркетинг.


Када је погледала информације о пријави, Јована је схватила да конкурс није за маркетиншке стручњаке, већ за нова лица. Пријавила се, а остало је, што би се рекло, историја.

 

За још вести запратите нас на нашој званичној Фејсбук страници - будимо "на ти".

Нова димензија новости, ваш "Nportal.rs".