Тако су у склопу кампање и открили да заправо никада није било реч о хаљини на женском знаку за тоалет.

Једна од представница компаније "Аксософт" потврдила је да хаљина у облику троугла на женском знаку за тоалет, никада заправо није ни представљала хаљину.

Реч је о плашту, који је требало да поручи да жене могу бити суперхероји, пише Мирор.

- У науци, технологији, уметности, математици, политици, на улицама и у нашим домовима жене су често невидљиве, непозване или једноставно заобиђене. Девојке и жене које се занимају за науку, технологију, механику и математику су мањина - рекли су из фирме "Аксософт".

Њихова кампања "То никада није била хаљина" (It was never a dress) има циљ да подстакне разговоре о прихватању жена у било ком занимању. Није реч само о једнакости полова, него и о томе да се попуни велики недостатак радних места у бројним занимањима, пренео је ДДЛ.

(Спутњик)