Представници синдиката су пре тачно три недеље упозорили на тешко стање у железничком саобраћају.

- Када се несрећа догоди одговорни ће да лију крокодилске сузе - упозорили су, критикујући "велик недостатак особља".

Уједно су упозорили на "недостатак мера заштите на радном месту што се тиче безбедности рада и промета возова".

Полиција је објавила да је у фронталном судару погинуло најмање 57 људи, док се најмање 56 људи сматра несталима.

Стручњаци и медији су након несреће критиковали "недостатак електроничких система" и недостатак особља док је шеф станице, осумњичен за несрећу, признао на суду да је погрешио.

Медији, па тако и јавна телевизија ЕРТ, истицали су његов недостатак искуства јер је, по њиховим информацијама, именован на ту дужност пре само 40 дана, а раније је радио у министарству просвете. Пре ступања на ново радно место завршио је тромесечни курс.

Сама влада је у четвртак признала да је железнички сектор "хронично болестан".

Влада је признала "кашњење" у модернизацији жељзнице у Грчкој, где грађани радије путују аутобусом, аутомобилом и бродом.

- Одговорност морају преузети сви који су управљали модернизацијом мреже - рекао је за АФП стручњак Константинос Хасиотис.

Дневни лист "Та Неа" пише да је Европска комисија пре петнаестак дана пријавила Грчку Европском суду правде (ЕЦЈ) због неиспуњавања обавеза које проистичу из директиве о железничкој инфраструктури.

(Ало)

БОНУС: НАЈАКТУЕЛНИЈИ ВИДЕО СНИМЦИ

За још вести запратите нас на нашој званичној Фејсбук страници - будимо "на ти".

Нова димензија новости, ваш "Нпортал.рс".