Мада се суграђани ове године нису жалили на топлоту у јавном превозу, део оних који се свакодневно возе трамвајем нам се пожалио да им је током вожње превруће. Интересовало их је да ли се престанак "грејне сезоне" у трамвајима поклапа са оном у нашим домовима.

Из ГСП "Београд" за наш лист објашавањју да ће, услед ниских јутарњих температура, грејање бити укључено у преподневним сатима све док се временски услови не стабилизују. Да ли се топлота у трамвајима укључује аутоматски или је за то задужен возач, зависи од врсте шинског возила.

- Код старих црвених и зелених трамваја, грејање укључује и искључује возач, јер ова возила не поседују аутоматизоване системе за грејање - кажу у овом престоничком предузећу. Када су у питању КАФ трамваји ("шпанци), код њих је температура подешена на 22 степена Целзијусова, те се по потреби аутоматски пали грејање, вентилација или хлађење.

БОНУС ВИДЕО:

За још вести запратите нас на нашој званичној Фејсбук страници - будимо "на ти".

Нова димензија новости, ваш "Нпортал.рс".