Култни филм "Национална класа" који се у биоскопима појавио давне 1978. године окупио је фантастичну глумачку екипу коју су чинили Горица Поповић, Богдан Диклић, Воја Брајовић, Бора Тодоровић и многи други... Главна улога, возача тркачких аутомобила Бранимира Митровића Флојда, припала је легендарном Драгану Гаги Николићу и винула га у звезде српског глумишта.

Фото: Дарко Дозет

 

Иако би се данас сви отимали око улоге, тада је било оних и који су одбили да заиграју у овом филму. Водитељка, глумица и некадашња ЛОТО девојка Сузана Манчић једном приликом је открила да је управо она та која је одлучила да врати сценарио.

Фото: АТА имагес

 

Сузани је била понуђена улога девојке Бранимира Митровића Флојда (Драган Николић), Сенке, али је, како је објаснила, због интимних сцена тада одлучила да је одбије. Тако је Маја Лалевић Пишчевић добила шансу да се појави у култном филму Горана Марковића који се сматра једним од најбољих дела српске и југословенске кинематорграфије. 

- Због две сцене ми је била фрка да заиграм у том филму. Прва је у јавном тоалету, где ми Гага прилази и заказује састанак, а друга је у кревету са њим. У то време била сам у вези с једним професором са Академије драмских уметности који ми је рекао: 'Е па фино! Људи ће те се сећати по томе што си глумачку каријеру почела у тоалету'. То ми је пољуљало самопоуздање јер сам била врло млада, па сам зато одбила улогу у 'Националној класи'", присетила се глумица и додала: "Само неколико дана пре почетка снимања вратила сам сценарио и рекла сам: 'Ја ово не могу'. И данас жалим за тим јер би ми та улога много помогла у каријери, али шта је, ту је.

ФОТО: Принтскрин Јутјуб лагуна

 

Маја Лалевић Пишчевић, у време снимања филма била је малолетна, а једном приликом је открила да се прибојавала сцене у кревету: 

- Тренутак од кога сам се највише плашила била је сцена са Гагом у кревету. До последњег момента сам се надала да ће је редитељ ипак избацити из сценарија, али није. Гага је прво тражио да сви осим сниматеља напусте собу, а онда кад смо остали сами. Направио је такву атмосферу да нисам ни приметила да смо завршили са том сценом. Толико ме је засмејавао, голицао, причао урнебесне вицеве и анегдоте, да сам се мучила да озбиљно изговорим текст када се укључе камере. На крају је све испало добро.