- Оне су све као лутке, нису за џабе ове две глумице. Нисмо имали проблеме с њима никада, само што су некако одувек имале тај високи став, осим њиховог тате, он је био фин човек и врло комуникативан. Истина, волео је да попије, али то на нас комшије није утицало. Јављао се свима и некако био, онако, гласан, позориште и глуму је носио свуда са собом - рекла је комшиница па наставила:

- Након што је Драган преминуо, оне су отишле, продале стан и никад се овде нису вратиле. Слобода је увек фурала овај фазон који сада има, негована али неупадљива, док је Драгана до средње школе била у фазону као светске звезде тада. Носила је стално широко, дуксерице два броја веће, широке оне фармерке што је носио онај црнац репер... Фифти Сент, е тај, сећам се тога јер је и мој унук био оптерећен тим неким чудним стилом.

Комшија је ипак имао другачије мишљење о Слободи.

- Ја сам чуо да се она стиди свог родног места. А видео сам и да је причала како нема где да дође кад дође овде, па спава по хотелима. То што спава по хотелима, нисмо јој ми криви, а ако се заиста стиди свог родног места, па и ми се стидимо неких њених улога и ником ништа - навео је он, па додао:

- Њен отац је био скроз добар човек, оне су одувек триповале неки високи став и биле као нешто све на нивоу. Слобода је стварно гледала да побегне одавде што пре и кад јој је отац умро, брзином светлости су спаковале мајку и одвеле за Београд. Шта њој смета и што се стиди свог места није ми јасно ни дан-данас, па и веће фаце од ње су из овог града па се не стиде одакле су - рекао је Слободина комшија за "Курир".

БОНУС ВИДЕО: