У већини случајева нема никаквих проблема с банкоматима. Корисници углавном подигну свој новац како треба, али деси се и да машина "прогута картицу".

Ако сте исправно унели шифру, те ако није настао проблем са софтвером, већ је нестало струје усред ваше "операције" подизања готовине - шта онда?

Управо се то десило једној Александри из Београда.

- Као и увек, кренула сам до банкомата своје банке која се налази на Врачару, да подигнем новац, јер ми је био потребан кеш. Убацила сам картицу и била спремна да унесем шифру, када се одједном све замрачило. У целом крају је на неколико минута нестало струје - прича Александра.

Како каже, струја се убрзо вратила, али је на дисплеју банкомата и даље видела црнило, а потом и тачкице које се врте у круг.

- Била сам све нервознија у ишчекивању шта ће се догодити и онда сам схватила да је банкомат вероватно "прогутао" картицу. Прошло је скоро 10 минута, журила сам, те сам ушла у банку да подигнем новац и да видим шта ћу даље. Процедура је иста, као и увек када се деси "гутање" картице - додаје она.

Ако вам се ова непријатност никада није догодила, добро је да знате како да делујете за сваки случај. Дакле, чак и ако је банкомат "спреман" за следећег клијента, односно на монитору се појаве стандардне опције, а ваше картице нема - она је дефинитивно "прогутана".

Процедура враћања картице углавном зависи од банке до банке, али се свакако увек морате обратити запосленима у филијали банке, или путем кол центра, и објаснити шта се догодило. Препорука је и блокирање рачуна, док вам не стигне нова картица.

- Нисам раније размишљала о томе, не кривим банку, али заиста мислим да већина нас не зна како да реагује у оваквој ситуацији. Прилично је трауматично кад гледаш тај црни екран и не знаш шта ће да се догоди - каже Александра.

(Ало.рс)

За још вести запратите нас на нашој званичној Фејсбук страници - будимо "на ти".

Нова димензија новости, ваш "Nportal.rs".