Dan posle nastupa pisalo se da je obožavalac sedeo u dvadesetom redu i aplaudirao posle svake pesme, da ga je ovo zadovoljstvo koštalo 40.000 maraka, da je Goci poklonio 101 ružu i avionsku kartu u jednom pravcu za Ženevu, da je ona više puta zaplakala od sreće.
Glavno pitanje bilo je - ko je misteriozni muškarac? Da se neka kladionica pozabavila tim događajem, najviše ljudi bi se kladilo na biznismena Dejana Dragojlovića, sa kojim je Goca tada bila u vezi. Pričalo se o njihovoj velikoj ljubavi koja je, ipak, završena raskidom.
Dok su se tog novembra u kafićima, supermarketima, na pijacama i u autobusima čuli komentari „kako je to romantično“, estradni krugovi brujali su: "Ma kakva ljubav, to je marketinški trik Gocinog menažera Ganeta Pecikoze“. Uzgred, Gane je bio i ostao jedan od najuspešnijih estradnih menadžera, a nekada i Gocin kum. No, to kumstvo je "puklo" upravo zbog koncerta.
U nekom trenutku Gane je prvo diskretno, a onda i glasno saopštio da nije bilo romantike, već računice. Nekoliko godina kasnije ovako je sažeo svoje viđenje priče:
Pročitajte još
- Za nju je tada "Sava centar" bio veliki zalogaj. Pet dana pre koncerta morali smo da osmislimo nešto da bi prodaja krenula. Posle tog koncerta i vesti da je dečko zakupio ceo "Sava centar“, za jedan dan prodala je 3.000 karata i rasprodala Novi Sad, Kragujevac i Kruševac.
Kada su ga pitali ko je bio "misteriozni udvarač“ kome je njegovo "kumče“ pevalo, bez oklevanje je odgovorio - momak iz naše ekipe, a nije propustio ni da doda da bi Goca za taj koncert trebalo da dobije "Oskara“.
- U tom trenutku objavila sam album "Želim da se promenim". Radila sam u utorak, sredu, četvrtak, petak i subotu, i uopšte mi nije bio potreban nikakav marketinški trik. To je uradio neko za mene, za mene kao ženu.
Za još vesti zapratite nas na našoj zvaničnoj Fejsbuk stranici - budimo "na ti".
Nova dimenzija novosti, vaš "Nportal.rs".