Američki naučnici su došli do ovog zaključka.

- Kupovne navike ljudi se menjaju kada krenu u šoping iz potrebe da daruju onoga koga vole jer se osećaju loše ako u tom momentu požele da uštede - kaže Piter Mekgro, vođa istraživanja.

- Na mere štednje se zaboravlja kada na scenu stupi sentimentalna kupovina jer želimo da izbegnemo situaciju u kojoj treba da izvagamo koliko je to novca u redu potrošiti na ljubavnu vezu - zaključio je on.

Foto: Profimedia

 

Ovo potvrđuje eksperiment koji je sproveo na jednom sajmu venčanja, kada je 245 ljudi biralo između dva verenička prstena - jednog od 24-karatnog i drugog od 15-karatnog zlata. Devedeset odsto ljudi se opredelilo za skuplji - 24-karatni prsten.

Slična stvar se desila i pri izboru rođendanskih poklona - ispitanici su želeli da plate poklon za nekoga koga slabo poznaju mnogo manje nego za onoga ko im je blizak.

Foto: Profimedia

 

Zaključak ovog istraživanja, prvog na ovu temu, potvrdio je je koliko zapravo venčanja, veridbe, pa i sahrane, nažalost, stavljaju naše potrošačke navike na test.

Sve to, na kraju, dokazuje samo jedno: Sve je u ljubavi, ali ima nešto i u novcu.

BONUS: NAJAKTUELNIJI VIDEO SNIMCI

(Informer)

Za još vesti zapratite nas na našoj zvaničnoj Fejsbuk stranici - budimo "na ti".

Nova dimenzija novosti, vaš "Nportal.rs".