Амерички научници су дошли до овог закључка.

- Куповне навике људи се мењају када крену у шопинг из потребе да дарују онога кога воле јер се осећају лоше ако у том моменту пожеле да уштеде - каже Питер Мекгро, вођа истраживања.

- На мере штедње се заборавља када на сцену ступи сентиментална куповина јер желимо да избегнемо ситуацију у којој треба да извагамо колико је то новца у реду потрошити на љубавну везу - закључио је он.

Фото: Профимедиа

 

Ово потврђује експеримент који је спровео на једном сајму венчања, када је 245 људи бирало између два вереничка прстена - једног од 24-каратног и другог од 15-каратног злата. Деведесет одсто људи се определило за скупљи - 24-каратни прстен.

Слична ствар се десила и при избору рођенданских поклона - испитаници су желели да плате поклон за некога кога слабо познају много мање него за онога ко им је близак.

Фото: Профимедиа

 

Закључак овог истраживања, првог на ову тему, потврдио је је колико заправо венчања, веридбе, па и сахране, нажалост, стављају наше потрошачке навике на тест.

Све то, на крају, доказује само једно: Све је у љубави, али има нешто и у новцу.

БОНУС: НАЈАКТУЕЛНИЈИ ВИДЕО СНИМЦИ

(Информер)

За још вести запратите нас на нашој званичној Фејсбук страници - будимо "на ти".

Нова димензија новости, ваш "Нпортал.рс".