Амерички научници су дошли до овог закључка.
- Куповне навике људи се мењају када крену у шопинг из потребе да дарују онога кога воле јер се осећају лоше ако у том моменту пожеле да уштеде - каже Питер Мекгро, вођа истраживања.
- На мере штедње се заборавља када на сцену ступи сентиментална куповина јер желимо да избегнемо ситуацију у којој треба да извагамо колико је то новца у реду потрошити на љубавну везу - закључио је он.
Фото: Профимедиа
Ово потврђује експеримент који је спровео на једном сајму венчања, када је 245 људи бирало између два вереничка прстена - једног од 24-каратног и другог од 15-каратног злата. Деведесет одсто људи се определило за скупљи - 24-каратни прстен.
Слична ствар се десила и при избору рођенданских поклона - испитаници су желели да плате поклон за некога кога слабо познају много мање него за онога ко им је близак.
Фото: Профимедиа
Закључак овог истраживања, првог на ову тему, потврдио је је колико заправо венчања, веридбе, па и сахране, нажалост, стављају наше потрошачке навике на тест.
Све то, на крају, доказује само једно: Све је у љубави, али има нешто и у новцу.
БОНУС: НАЈАКТУЕЛНИЈИ ВИДЕО СНИМЦИ
(Информер)
За још вести запратите нас на нашој званичној Фејсбук страници - будимо "на ти".
Нова димензија новости, ваш "Нпортал.рс".