Postoji mnogo priča o usponu od siromaštva do bogatstva. Bilo da je u pitanju sjajna ideja koja je započela u garaži ili srećni tiket na lutriji, svi volimo priču o nekom ko je iznenada postao bogat. Međutim, neke priče nisu baš toliko konvencionalne.

Jedan čovek postao je najbogatiji na svetu u veoma nesvakidašnjim okolnostima — iako njegovo bogatstvo nije dugo potrajalo. Proverio je svoj bankovni račun i otkrio da mu je uplaćeno 70 kvadriliona funti. Ova zbunjujuća situacija desila se još u julu 2013. godine kada je Rejnolds otvorio "PayPal". Da biste imali predstavu o tome koliko je ogromna ova suma, broj ima 17 cifara.

Sa ovom ogromnom cifrom na svom računu, Rejnolds je postao najbogatiji čovek na svetu. Time je prestigao meksičkog biznismena Karlosa Slima, koji ima neto vrednost od 67 milijardi dolara. Pre "srećnog dobitka", Rejnolds nikada nije primio više od 1.000 dolara na "PayPal-u", a to je bilo nakon što je prodao set vintidž "BMW" guma na "eBay-u".

Govoreći o svom iznenadnom bogatstvu za "Philadelphia Daily News", Rejnolds je rekao:

- Prvo sam mislio da dugujem kvadrilione. To je bilo pravo iznenađenje.

Svi mi imamo velike planove o tome šta bismo radili kada bismo dobili veliki novac. Kupovina kuće obično je na vrhu liste, ali svi kažemo da bismo želeli da doniramo u dobrotvorne svrhe, kako bismo se osećali bolje.

Šta je bilo na vrhu Rejnoldsove liste prioriteta?

Želeo je da pomogne u smanjenju nacionalnog duga i da kupi "Philadelphia Phillies" - bejzbol tim iz Filadelfije. Međutim, "PayPal" je brzo shvatio da je došlo do greške i izvinio se zbog "neprijatnosti". U saopštenju, "PayPal je rekao:

- Ovo je očigledna greška i zahvalni smo što je gospodin Rejnolds razumeo slučaj.

Novac je morao biti povučen sa računa, ali kompanija je ponudila da donira neotkriveni iznos.

- Smatrali smo inspirativnim to što je odlučio da iskoristi ovu situaciju kako bi donirao u svrhu u koju veruje - rekla je kompanija - Nadamo se da ćemo poštovati ovaj duh doniranjem u svrhu po njegovom izboru – kontaktirali smo ga kako bismo mu uputili ovu ponudu i obavestili ga da smo zahvalni što je naš korisnik!

(Kurir)

BONUS VIDEO: