Ова страница, заједно са листом "Trending Now", биће повучена током наредних неколико недеља.

Функција је уведена још 2015. године, када је све било једноставније и када је Јутјуб могао да прикаже листу виралних видеа као мерило онога што је тренутно популарно, пише "Neowin". Касније је постала део "Explore" таба. Међутим, Јутјуб је од тада прерастао у много већу платформу са "видеима које креирају бројни фандоми" и "микро-трендовима које прате различите заједнице".

Данас корисници могу да сазнају шта је популарно на Јутјубу путем препорука, предлога у претрази за шортсе, коментара и заједница (Communities). Компанија у власништву Гугла наводи да је током последњих пет година забележен значајан пад у посећености странице "Трендинг".

- Зато уводимо промене које боље одражавају начин на који људи данас откривају популаран садржај – прелазимо са јединствене листе трендова на графиконе по категоријама, у које ћемо наставити да улажемо - додао је Јутјуб.

Ипак, Јутјуб је последњих година развијао алтернативе страници "Трендинг". Након њеног гашења, корисници ће моћи да прате Јутјуб "Charts", који приказују трендове по категоријама – попут најпопуларнијих подкаста сваке недеље, музичких видеа у тренду, трејлера за филмове и слично.

Платформа ће и даље приказивати персонализоване препоруке, а корисници ће моћи да користе "Explore" таб за прегледање садржаја који није персонализован. Креаторима ће и даље бити доступне идеје и увиди у трендове кроз функције попут таба "Inspiration" у Јутјуб студију.

Јутјуб ће такође повећати видљивост нових креатора и видеа путем функције "Hype", која је тренутно у бета фази. Наставиће и са промоцијом нових креатора кроз званичне канале на друштвеним мрежама и посебан део на страници "Music Explore".

(Benchmark)

БОНУС ВИДЕО: