Ипак, укупна продаја нових аутомобила у Француској је опала у првом тромесечју за 17,3 одсто, при чему је у марту потонула десети месец узастопно за скоро 20 посто, јер је аутомобилска индустрија у великим проблемима због уских грла у ланцу снабдевања и глобалне несташице полупроводничких чипова, преноси Ројтерс.

Продаја потпуно електричних и хибридних модела чинила је скоро 40 процената укупне продаје нових аутомобила, у односу на удео конвенционалних бензинских модела од 38,3 посто, према индустријским подацима објављеним на порталу "Платформ аутомобил" (ПФА).

Када се бензинцима дода и удео дизелаша од 16,5 одсто у укупној продаји у првом кварталу, значи да су модели с моторима на унутрашње сагоревање и даље у већини.

Најпродаванији аутомобил у Француској је у марту био "Теслин" Модел 3, затим Реноова Дачија Спринг и Стелантисов Пежо 208.

За још вести запратите нас на нашој званичној Фејсбук страници - будимо "на ти".

Нова димензија новости, ваш "Нпортал.рс".