Откако је пуштена у саобраћај брза пруга Београд-Нови Сад, са новосадског перона не јењава заинтересованост и возови и путници само се смењују. Са друге стране пруге, у правцу Суботице, граде се нови перони, и припрема се терен за брзе пруге, које ће поново спојити два војвођанска града, преноси РТВ.

- Сад смо наставили другу фазу значи завршетак првог перона, наставак радова на другом трећем и четвртом перону као и уградњу осталих колосека станице Нови Сад. Такође, радимо деоницу Нови Сад-Сајлово где смо већ скинули контактну мрежу, колосеке, почињемо да радимо на доњем строју. Од Распутнице Сајлово до Суботице у фази смо демонтирања контактне мреже и демонтирање колосека - објашњава Веселин Симовић, шеф секције за саобраћајне послове "Инфраструктура железнице Србије".

До сада је демонтирано око 37 километара жица контактне мреже и уклоњени су носећи стубови у дужини од око 31 километар пруге. План је да се за два месеца заврши демонтажа колосека на целој траси. Тренутно се демонтира колосек на станици у Кисачу, ради се демонтажа контактне мреже у Змајеву, али се многи од ових радова одвијају и у Степановићеву и Ловћенцу.

- Сарадња између Срба и Кинеза на овом пројекту је много добра и задовољан сам како тече посао. До сада смо урадили око 57 одсто посла и све ће бити завршено у планираном року - истиче Џанг Тао, из одсека за електрификацију "Чајна рејл".

(Блиц)

 

За још вести запратите нас на нашој званичној Фејсбук страници - будимо "на ти".

Нова димензија новости, ваш "Nportal.rs".