Otkako je puštena u saobraćaj brza pruga Beograd-Novi Sad, sa novosadskog perona ne jenjava zainteresovanost i vozovi i putnici samo se smenjuju. Sa druge strane pruge, u pravcu Subotice, grade se novi peroni, i priprema se teren za brze pruge, koje će ponovo spojiti dva vojvođanska grada, prenosi RTV.

- Sad smo nastavili drugu fazu znači završetak prvog perona, nastavak radova na drugom trećem i četvrtom peronu kao i ugradnju ostalih koloseka stanice Novi Sad. Takođe, radimo deonicu Novi Sad-Sajlovo gde smo već skinuli kontaktnu mrežu, koloseke, počinjemo da radimo na donjem stroju. Od Rasputnice Sajlovo do Subotice u fazi smo demontiranja kontaktne mreže i demontiranje koloseka - objašnjava Veselin Simović, šef sekcije za saobraćajne poslove "Infrastruktura železnice Srbije".

Do sada je demontirano oko 37 kilometara žica kontaktne mreže i uklonjeni su noseći stubovi u dužini od oko 31 kilometar pruge. Plan je da se za dva meseca završi demontaža koloseka na celoj trasi. Trenutno se demontira kolosek na stanici u Kisaču, radi se demontaža kontaktne mreže u Zmajevu, ali se mnogi od ovih radova odvijaju i u Stepanovićevu i Lovćencu.

- Saradnja između Srba i Kineza na ovom projektu je mnogo dobra i zadovoljan sam kako teče posao. Do sada smo uradili oko 57 odsto posla i sve će biti završeno u planiranom roku - ističe DŽang Tao, iz odseka za elektrifikaciju "Čajna rejl".

(Blic)

 

Za još vesti zapratite nas na našoj zvaničnoj Fejsbuk stranici - budimo "na ti".

Nova dimenzija novosti, vaš "Nportal.rs".