Њих је презентовала креаторка садржаја по имену @sydneyplus, која је тврдила да ради у корисничкој подршци апликације за упознавање. Наведене "црвене заставе" укључивале су ситуације у којима мушкарци стоје испред отменог аутомобила (вероватно не властитог), описују себе као "предузетника" или имају чудну опсесију својом мамом. Чланак је био типична брзински написана интернет објава која "профитира" од садржаја који су у тренду, а касније га је преузео и објавио Њујорк Пост.
Једини проблем био је што @sydneyplus није радила у корисничкој подршци, јер @sydneyplus заправо не постоји, преноси портал The Воx.
"Сидни", плавокоса двадесетогодишњакиња која живи са сестром и ради у служби за кориснике, креација је тима писаца, једне глумице и технолошко-медијске компаније под називом ФоурФронт. Кооснивач је некадашњи сценариста по имену Илан Бењамин, а компанија је до сада лансирала 22 "приче", од којих осам траје од пролећа.
- У основи стварамо универзум ликова у стилу Марвела, само на ТикТоку - каже Бењамин. - Неки успевају, неки не успевају - то је модел телевизијског пилота у којем улажемо само у оне који привуку пажњу и које публика воли.
Прочитајте још
Компанија је досад прикупила 1.5 милиона долара од улагања. Сидни, Оли и остали ликови, попут Тије, која открива да јој је дечко афрички племић, и Крис, отац и војни ветеран, постоје унутар истог фикционог свемира, што је ФоурФронт доказао заједничким Зум ивентом. Имају укупно 1.9 милиона следбеника и 281 милион прегледа.
Иако је ФоурФронт истрајан у томе да је већина његове публике свесна да је оно што гледају фикција, то је готово немогуће знати.
- Важно је да смо наш универзум учинили лаганим и разиграним - без мрачног садржаја, а сваки од наших ликова отворено је измишљен - каже Бењамин.
Ипак, чини се да су готово сви коментари као на правим ТикТок профилима. Људи дају савете и размењују реакције и лична искуства.
Иако је ФоурФронт почео да користити хаштаг #fictional у својим видеозаписима и реч "измишљено" у описима ликова, тешко је очекивати да ће корисници којима алгоритам предложи њихов видео то схватити, с обзиром на то да већина ТикТокера у својим објавама користи неповезане хештагове како би стекла већу привлачност и бире намерно чудне описе како би се издвојила, закључује Тhe Воx.
Компанија такође подстиче своје следбенике да пишу својим омиљеним ликовима у засебну апликацију и "откључају тајне", користећи језик вештачке интелигенције. ФоурФронт с овим помало улази у етичко минско поље, тврде многи. Аргумент критичара је следећи - није ли интернет већ препун наизглед стварног садржаја који заправо није стваран и служи за зараду? Искориштавају ли ликови симпатије добронамерне или медијски неписмене публике? Можда!
С друге стране, постоји нешто освежавајуће у томе што је инфлуенсер отворено фикционалан, сматрају други. Тај посао је одувиек био перформанс, само што сада ту представу изводи тим сценариста и глумац. - Причамо приче које су веће од живота, и мислим да многи инфлуенцери на ТикТоку раде исту ствар - каже Бењамин.
За још вести запратите нас на нашој званичној Фејсбук страници - будимо "на ти".
Нова димензија новости, ваш "Нпортал.рс".