Како је саопштено из Секретаријата за јавни превоз, радним данима, на градским линијама саобраћаће 1088 аутобуса, 130 трамваја, 77 тролејбуса, 46 мини бусева, 12 електробуса и три возила "Guevara City Bus", односно популарни "врабац" који се може видети у пешачкој зони у центру престонице.

Суботом ће Београђане возити 867, а недељом 771 возило, што је више у односу на прошлогодишњи зимски ред вожње.

И житељи приградских општина могу да одахну, јер ће од данас поново ићи више аутобуса за Обреновац, Барајево, Сопот и Младеновац. Превоз путника на приградским и локалним линијама радним данима обављаће 277 возила, суботом 192, док ће недељом саобраћати 173 возила. Такође, применом зимског реда вожње престају да раде сезонске линије. Упркос најављеном лепом времену и пријатним температурама, од данас неће саобраћати ни сезонске линије које су возиле до Аде Циганлије, као и линија 400 која је саобраћала до врха Авале. Тако ће студенти и они који имају вишак слободног времена до београдског мора моћи да стигну бициклом или линијама које пролазе тим путем.

Говорећи о реформама градског превоза које је започео пре око шест месеци, градоначелник Београда Александар Шапић каже да ће током септембра направити пресек стања и говорити о резултатима мера које је донела ова градска управа.

- Не постоји ниједан добронамеран човек који вам неће рећи да је сад превоз чистији, редовнији, фреквентнији, са исправним клима уређајима - истакао је градоначелник, гостујући на ТВ Пинк. - Оно што је најважније, изашли смо из руку приватника, тако да сада имамо контролу над финансијама и сав новац се слива у Град Београд. Ускоро ћу објавити податке о томе колико је већа наплата карата и колико више средстава пристиже у градски буџет са много нижом ценом превоза.

Климе обавезне у аутобусима

ПРВИ човек престонице раније је рекао да ће сви аутобуси морати да изађу на улице јер ће се то строго контролисати.

- Возачи ће морати да се пријаве, јер уколико то не учине, третираће се као да возило није у саобраћају и неће бити плаћени за тај дан, а биће и кажњени. Пооштрили смо казнену политику и укинули могућност да се казне наплаћују само 200.000 динара месечно по аутобусу, а ићи ћемо и са знатно ригорознијим казнама. Мислим да за казнама неће бити потребе уколико се превозници буду држали правила, а то јесте чистоћа возила унутра и споља и рад клима-уређаја - рекао је Шапић за медије.

 

За још вести запратите нас на нашој званичној Фејсбук страници - будимо "на ти".

Нова димензија новости, ваш "Nportal.rs".