Одговор неће задовољити оне који стрпљиво чекају у реду и гледају како се возачи прикључују у последњем тренутку. Данас су сужења једна од најнепожељнијих појава у градовима са преоптерећеним путевима, јер редовно доносе драстично смањење протока саобраћаја.
Управо у таквим случајевима многе нервирају сви они "паметнији" возачи који довезу до самог краја траке, а затим се нешто агресивније укључе у траку.
Неки би се, пак, што раније укључили у саобраћајну траку, па то учине бар стотинак метара раније, а на крају се гужве повећавају.
Веровали или не, ове појаве у нашој земљи нису регулисане законом. На пример, у Великој Британији постоји такозвани Highway Code Rule 134, који каже да возачи морају да прате знакове и на месту где им се предлаже да мењају траку прилагођеном брзином.
У сваком случају, током саобраћајних гужви, возачи не смеју без потребе да мењају траке. Такође, најпроточнији саобраћај је ако се укључите у пролазну траку непосредно пре него што се трака у којој се налазите затвори. Преведено, то би значило да не улазите у проходну саобраћајну траку сто метара пре него што се трака у којој се налазите затвори.
Прочитајте још
Спајање у саобраћајну траку треба да се одвија тако да свако возило из пролазне саобраћајне траке прође једно возило из друге саобраћајне траке. Овакав рајсфершлус или принцип "zipperschluss" доноси оптималан проток саобраћаја.