Прослављени српски глумац разљутио је поједине кориснике Твитера након што је изнео свој став о музици, што су многи протумачили као прозивку.

- Знаш, ти не би причао с човеком који слуша народњаке, нити би он причао с тобом. Као, извини друже, ми немамо шта да разговарамо један с другим. У данашње време се то доживљава као неки радикалан став, и ја се слажем, можда и јесте. Али нама је музика била одредница, шта слушаш, то значи да отприлике то читаш, онда те филмове гледаш… Припадаш некој поп култури и упадаш у неку групу своју. Данас клинци изговарају оно 'од Силване до Нирване' и мислим да би и Силвана и Нирвана пошизели да су на истој листи… Али добро, просто то није можда више толико важно младима - рекао је Ђуричко гостујући у Јутарњем програму на Нова С.

Инсерт се брзо нашао на друштвеним мрежама где су поједини Ђуричка прогласили "елитистом", али и истицали да их је овим ставом разочарао.

"Страшно колико ме је разочарао овим ставом. Хитно то мора да мења. Баш лоша прича", "То значи да је површан и то је то. Није сазревао још од основне школе", "Ограничени елитиста. Добар израз", само су неки од коментара испод ове објаве на Иксу.

Ипак, неки с стали на његову страну.

"Па ово има смисла. Исто ми моји говоре без икакве осуде. Некада су биле субкултуре и људи су се више делили на основу музике које слушају. Данас се мање људи деле на основу тога вероватно због интернета и доступности осим ако си тинејџер или ментално заглављен у средњој", "Ђуричко лепо каже да је ТАКО БИЛО НЕКАДА. Није ограничени елитиста, лепо објашњава како је некада функционисала ствар", наводили су.

(Мондо)

БОНУС ВИДЕО: