Након епидемије коронавируса у Србији је нагло скочила популарност онлајн трговине, па трговци задовољно трљају руке, али нажалост, гледају и како да обмане потрошаче служећи се разним триковима!

Људима је лакше да куповину обаве из кревета, једним кликом, него да сами оду и купују оно што им је потребно. Самим тим, велики број продаваца се одлучио да покрене посао на друштвеним мрежама, одакле ће лакше допрети до потрошача и направити себи бољу рекламу.

Продавци који своју робу експонирају путем друштвених мрежа се неретко труде да "сакрију" цену од потрошача. Наиме, уместо да исту истакну јавно, затраже од купаца да им се јаве путем приватне поруке, како би открили колико жељени производ кошта.

Фото: Shutterstock

 

На друштвеним мрежама се отворила дебата поводом овог случаја, јер чекање на одговор знатно успорава процес трговине, која би, по свему судећи, требала бити лакша.

На платформи "X" се појавила објава шаљивог карактера, у којој корисник наводи да и "не одговоре кад им се јавиш".

Самим тим се поставља и питање: Зашто поједини продавци не желе да истакну цену?

Да би купцима решили недоумицу, контактирали смо Дејана Гавриловића из организације потрошача "Ефектива" како би нам одговорио на питање које мучи све љубитеље онлајн куповине.

https://x.com/stefidzax/status/1855358564434588111

- Сваки продавац који стоји иза профила тог типа мора бити регистрован у Агенцији за привредне регистре. Када је то случај, цене морају бити јавно истакнуте и доступне купцима - рекао је Гавриловић.

Наш саговорник сматра да се, уколико је цена скривена, ради у већини случајева ради о интернет превари.

- Према нашем досадашњем искуству, када особа која стоји иза профила захтева директан контакт са купцем, како би открила цену производа, углавном се ради о превари. У том случају врше психолошку процену купца и испитују да ли ће насести на превару, као и колико далеко могу да иду. Тада нуде цене много више од реалне вредности производа - прича нам Гавриловић, па додаје да такве трговине нису пријављене Агенцији за привредне регистре и самим тим је противзаконито све што раде, па тако и скривање цене.

Дејан Гавриловић из Организације потрошача "Ефектива" саветује да постоји потреба за опезом кад год се за цену мора питати приватном поруком. 

(Информер.рс)

БОНУС ВИДЕО: