Marčeta je napravio crteže koji bi trebalo da se pretoče u stvarnost, a Bjelić, koji živi i radi u Nemačkoj, objasnio je kako je došlo do ovoga.

- Poslednjih deset godina me sve više vuče Srbija, jer sam poreklom Srbin. Odlučio sam se da pokrenem zaštitu brenda Jugo sa ciljem da vratim ne samo brend, već i vozilo - objasnio je Bjelić za emisiju "SAT".

Morao je, kaže, da angažuje ozbiljan tim advokata kako bi se saznalo ko je zapravo vlasnik brenda, i to je sve trajalo godinu i po dana.

- Na kraju smo zaštitili logo - istakao je Bjelić.

Marčeta je rekao da je zahvalan na prilici da radi na prototipu novog Juga.

- Što kažu ljudi 'uštini se, je l' sanjaš ili se zaista to sve dešava'. Shvatio sam ovo kao jedan ozbiljan zadatak i uživam u tome, dajem sebe. Svim srcem dajem da ovo izgleda što bolje i da ga stvarno sutra provozamo. Na tome ću da radim naredne dve godine - istakao je Marčeta.

Kako se vama čini novi Jugo? Pišite nam u komentarima utiske, a celu SAT emisiju koja se bavi ovom temom možete da vidite u videu u okviru teksta.

BONUS VIDEO: