Intimne scene u filmovima i serijama oduvek su privlačile pažnju publike i budile radoznalost o tome kako zapravo izgleda njihovo snimanje „iza kamere“.

foto: ata / m.m

 

Glumac Marko Petrić nedavno je na Instagramu podelio kadar sa snimanja serije „Senke prošlosti“, otkrivši delić atmosfere tokom rada na jednoj takvoj sceni. Na snimku se vidi trenutak u kojem Marko leži u bračnom krevetu sa koleginicom Arijom Rizvić, a zatim kamera otkriva celu prostoriju – prepunu članova ekipe koji prate snimanje i svaki detalj scene.

Ovaj prikaz stvarne dinamike na setu mnoge je iznenadio, pa su komentari bili puni podrške i pohvala glumcima na profesionalnosti i posvećenosti svom poslu.

„Iza svake scene, pa i one najintimnije, stoji čitav tim ljudi van kadra“, napisao je Marko.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Marko Petric (@marko53c)

Iskustvo Svetozara Cvetkovića

Slično tome, i jedan od najpoznatijih srpskih glumaca, Svetozar Cvetković, ranije je govorio o snimanju intimnih scena u filmu „Montenegro“, koje je radio sa koleginicom starijom dve decenije. Podelio je zanimljive i pomalo šokantne detalje o vatrenim kadrovima sa Suzanom Anspah, te prisetio reči reditelja Dušana Makavejeva, koje mu i danas zvuče u glavi.

Foto: ATA images/A.A.

 

 

„Možda bi se naljutio da ovo prepričam“, započeo je. „Snimali smo ‘Montenegro’, prvi film koji smo radili zajedno. Partnerka mi je bila Suzan Anspah, tada već poznata po filmu ‘Pet lakih komada’. Imao sam 22 godine, ona oko 42, i za mene je delovala kao ozbiljna dama. Bio sam vrlo obazriv prema njoj, ali je Mak želeo da snimimo najduži filmski poljubac ikada. Pa smo vežbali – sve je imalo svoju koreografiju. Ona skoči na mene, mi se krećemo kroz masu ljudi, sve vreme se ljubeći. Uvek je bila spremna za probe, imala sprej za osveženje daha, a meni je sve to bilo… pa, normalno“, ispričao je.

Zatim je nastavio:

„Nekako tako stignemo do prostorije gde moj lik spava – mali prostor, tuš, dušek i gomila oljuštenog kukuruza. I Mak kaže: ‘E, vas dvoje ćete voditi ljubav u tom kukuruzu.’ Ja pristanem, ali vidim da ona razmišlja kako će to izgledati. Ja se tuširam, ona me posmatra, pa onda ona ulazi pod tuš. Prvo mi kaže ‘nemoj da gledaš’, a ja onako partizanski navlačim pantalone na golo telo. Onda me pita: ‘Jel’ sam debela?’ Mak zna šta da napiše.“

„Na kraju završimo u tom kukuruzu, potpuno goli. Ja ležim preko nje, pokriven nekim malim peškirom preko zadnjice. Kao, Švedska je toliko slobodna zemlja da se ovakve stvari tamo rade bez problema. Sve traje, ekipa namešta svetlo, sve perfekcija. Mi ležimo tako petnaestak minuta, ona mi šapuće pesme na uvo, pričamo koliko možemo.“

Potom je otkrio i najšokantniji momenat:

„Kako god da se okrenem, ja praktično ležim go među njenim nogama. Kažu: snimamo. Donesu klapu. ‘Stani!’ viče Makavejev. Oni sklone klapu, a on priđe meni i nešto mi šapne. Od tog trenutka nisam znao gde sam. Rekao mi je: ‘Ako ti dozvoli, slobodno je opali.’ Ona me pita: ‘Šta ti je rekao?’ Ja odgovorim da je rekao nešto lepo o njoj. Snimimo scenu. U jednom trenutku osetim čudan pritisak u glavi, kao kad ti zalogaj zastane. Završimo snimanje, ja odem kod Bojane i kažem da mi se nešto dešava. Kad protresnem glavu – nešto zvoni. Pogledaju i kažu: ‘Upao ti kukuruz u uvo.’“

Kurir