Međutim, da nije sve tako ružičasto otkrio je izvor blizak Jovanovićevoj.
Zorana se našla pred velikim problemom kada su klijenti počeli da prekidaju saradnju i otkazuju ugovore.
- Zorana je u ozbiljnom problemu, ako ovako nastavi uskoro će bankrotirati. Nakon što joj je ugašena firma, njoj su reklame na društvenim mrežama bile glavni izvor prihoda, a sada je i to počelo da nestaje - rekao izvor za "Alo" i dodao:
- LJudi su masovno počeli da joj otkazuju saradnju, a u poslednje vreme je izgubila najjače klijente koji najbolje plaćaju. Nijedan ozbiljan brend ne želi da sarađuje sa njom, pojavila su se nova lica koja imaju veći odaziv kod javnosti i smatraju da ona više nije toliko uticajna koliko je ranije bila - rekao je izvor i otkrio kako se Zorana nosi sa poslovnim neuspehom.
- Zorana je iz očaja prihvatila saradnju sa manje poznatim brendovima, bitno joj je da je prisutna u tom svetu i da se ne primeti da je u krizi. Nije uspela to da sakrije, pa su se tako na društvenim mrežama pojavili komentari nekih ljudi koji je nazivaju propalom blogerkom. Ona se trudi da ne pridaje značaja negativnim komentarima, ali istina je da je sve to jako pogađa. -
(Alo)
Za još vesti zapratite nas na našoj zvaničnoj Fejsbuk stranici - budimo "na ti".
Nova dimenzija novosti, vaš "Nportal.rs".