Život pod svetlima reflektora, putovanja, nastupi i horde obožavalaca podrazumevaju, prema mišljenju mnogih, i velike sume novca. Međutim, pevačica Tijana Dapčević ističe da je to zabluda, te da muzičari ne žive u tolikom izobilju kao što se veruje.

- To su predrasude i ljudi žive u zabludi da mi pevači, i ljudi koji se bave javnim poslom i scenom, da mi imamo drvo gde su dole dvadeset, gore pedeset i sto, a na vrhu krošnji su ljubičaste novčanice. LJudi žive u zabludi da je nama lako. Jeste najlepši deo posla kada izađeš na scenu i uzmeš mikrofon, kad osetiš publiku i interakciju sa publikom. To je najlepše, blagoslovena sam što radim taj posao i stvarno sam zahvalna - rekla je pevačica za "Blic" i dodala da postoji i ona strana šoubiznisa koja joj nije omiljena.

- Potrebno je da se izvozaš ne znam koliko kilometara, od tačke A do tačke B, treba da daješ intervjue i da se smeškaš, to je propratni materijal ovog posla, koji mi koji se bavimo šou biznisom nešto i ne volimo. Pričam iz ličnog iskustva. Najviše volimo da budemo na sceni, pevamo, glumimo, to je ono što je lepota mog posla, ali daleko od toga da je sve divno - kaže Tijana, kojoj se događalo i da za svoj nastup ne bude isplaćena.

- Desilo mi se mnogo davno, jednom, možda dva puta, desilo se i da se ništa ne desi od dogovorenog, ali to je danak neiskustvu. Sada je sasvim druga priča, kada se opečeš o mleko i u jogurt duvaš. Najlepši deo posla je kada se završi koncert, kada skinem štikle i šminku i ta takozvana katarza koja nastupi posle nastupa. To je nešto najlepše na svetu - objasnila je pevačica, koja posebno pamti savete koje joj je dala starija koleginica Lepa Brena.

- Od Brene sam dosta naučila, družeći se sa njom. Savet koji mi je Brena dala je bio još početkom 2003. ili 2004. godine, zajedno smo putovale u Nemačku i počela sam da kukam u avionu, a Brena mi je rekla 'Šta se bre žališ, koliko imaš godina, samo cepaj i rađaj decu pod hitno'. Tako da, taj savet sam 'spakovala' od drage moje Brene i dosta situacija koje smo zajedno doživljavale - rekla je Tijana, koja sa suprugom Milanom ima sina Vuka.

BONUS: NAJAKTUELNIJI VIDEO SNIMCI

Za još vesti zapratite nas na našoj zvaničnoj Fejsbuk stranici - budimo "na ti".

Nova dimenzija novosti, vaš "Nportal.rs".