On je za Tanjug rekao da su auto-škole su organizovane zato da vozači nauče prvo teoriju i praktičnu obuku kako se upravlja autom, ali da je ono što se  u auto-školi zove obuka, u stvari najniži način obrazovanja nekoga.

"Mislim da bi to trebalo da bude obrazovanje, da nekoga učite kako to treba da radi, da mu menjate stavove o tome što treba da radi. Ako je obrazovanje onda mora biti nadležno ministarstvo za nauku i školu a ne neko drugo ministarstvo, čak ne ni ministarstvo saobraćaja. U tom smislu mislim da se može mnogo unaprediti  i smatram da ljudima treba više približiti saobraćaj i što više im puštati realnih scena iz saobraćaja gde se zbog nepažnje i greške događaju teške stvari. Da ih osvestimo u šta se upuštaju", rekao je Vujanić.

Dodaje da nisu u pitanju samo mladi vozači već je u pitanju jedna neozbiljnost u kojoj ljudi ne shvataju saobraćaj ozbiljno. 

"Nikada nećete videti čoveka koji se u zgradi na trećem spratu približi balkonu koji nema ogradu i priđe ivici, jer može da padne. Ako mu kažete da je opasno da vozi 200 na sat, iako smo zabranili da se vozi preko 130, on će voziti 200 na sat jer ima dobar auto", istakao je on i dodao da ono što nedostaje u auto-školama i u sredstvima informisanja jeste da se uozbilje ljudi da je vožnja vrlo opasan deo svakodnevne aktivnosti.

BONUS: NAJAKTUELNIJI VIDEO SNIMCI

Za još vesti zapratite nas na našoj zvaničnoj Fejsbuk stranici - budimo "na ti".

Nova dimenzija novosti, vaš "Nportal.rs".