Već prvog dana na sajmu su posetioci mogli da vide da su pojedini štandovi bili prazni i oblepljeni trakom, sa natpisom da je objekat privremeno zatvoren zbog neevidentiranja prometa.

Poreska uprava je zatvorila štandove, na Beogradskom sajmu, u okviru svojih redovnih aktivnosti i kontrole, koja se obavlja i na sajmovima.

- Ovaj objekat je privremeno zatvoren zbog neevidentiranja prometa. Evidentiranje prometa je osnov za uredno izmirenje poreskih obaveza. Bez poreza nema novca za penzije, nema novca za javne službe (plate lekara, profesora...), nema sredstava za socijalne programe pomoći najugroženijima i nema sredstava za razvoj infrastrukture - navedeno je u obaveštenju.

Takođe, ističe da se da privrednici koji ne plaćaju porez ostvaruju nepravednu korist.

PRODAT NAJSKUPLJI AUTOMOBIL NA SAJMU

Tradicionalno, najluksuzniji modeli odmah nađu svoje kupce. I ovoga puta je tako. Najskuplji auto na sajmu, maserati MC 20, prodat je za 295.200 evra i pre zvaničnog otvaranja sajma. Kako su nam rekli prodavci na štandu, nekoliko dana ranije bio je izložen u salonu i privukao je veliku pažnju. Jedan od najjeftinijih izloženih četvorotočkaša ima skoro 23 puta nižu cenu. To je "fijat panda" koji se prodaje za 12.950 evra.

Foto: Novosti

 

- "Fijatov" mali električni kabriolet privlači veliku pažnju - kažu prodavci na štandu ovog italijanskog brenda. - Ali, košta 39.690 evra i kada posetioci vide njegovu cenu, brzo odustanu.

Među jeftinijim modelima su "opel korsa" i "dačija sandero" koji se prodaju za nešto više od 17.000 evra. Kupci se interesuju i za "škodu kamiq" čija je cena 27.090 evra. "Pežo 408" je jedan od četvorotočkaša kome je Asocijacija automobilskih novinara ove godine dodelila titulu automobila godine. On se može naći po ceni od 33.890. Drugo vozilo kome je dodeljena ova laskava titula je "opel moka". Posetioci sa kojima su naši reporteri razgovarali ističu da su sada automobili skuplji nego lane, te da ih je zanimalo da samo pogledaju ponudu.

Na ovogodišnjem sajmu 250 izglača predstavlja 33 vodeća automobilska brenda, a premijeru ima 40 modela. Manifestacija je skromnija zbog aktuelnih problema proizvođača i disbalansa u proizvodnji i potražnji. Nema velikih lagera za isporuku vozila, tako da će za većinu modela kupci morati da čekaju od tri do šest meseci.

Ove godine zvanično nema ni popusta, jer uslovi na tržištu diktiraju takvu cenovnu politiku. Međutim, na pojedinim modelima je istaknuta niža cena uz napomenu da je u pitanju sajamski popust. Prodavci su za pojedine modele rekli da će to verovatno biti cena i posle sajma, tako da se verovatno radi o marketinškom triku. Svuda je moguća kupovina na kredit, lizing i za keš.

BONUS VIDEO: