Nove cene važiće od 1. novembra, saopštilo je danas JKP „Beogradske pijace“
Grad Beograd i JKP „Beogradske pijace“ na ovaj način omogućavaju svim zakupcima da kontrolišu cene svojih proizvoda na pijacama, što je ujedno i preporuka, kako bi cene namirnica bile još povoljnije i pristupačnije, navedeno je u saopštenju.
Ovu novinu prvi put je saopštio gradonačelnik Beograda Aleksandar Šapić prilikom posete pijaci „Borča“.
Obilasku kompletno uređene pijace „Borča“, pored gradonačelnika prisustvovali su i v.d. direktora JKP „Beogradske pijace“ Bojan Bajagić, predsednik opštine Palilula Miroslav Ivanović i predsednik Udruženja pijačnih prodavaca „Opstanak“, Srđan Praštalo.
Šapić je istakao da je smanjenje cena svih pijačnih usluga za 15 procenata, jedna vrsta socijalno odgovorne politike.
Gradonačelnik Beograda naveo je i da će smanjenje cene svih pijačnih usluga za 15 procenata, doprineti i stabilizaciji cena proizvoda, da će zakupci imati bolju konkurentnost na tržištu, dok će kupci biti zadovoljniji prilikom svakodnevne nabavke svežih domaćih proizvoda.
Gradonačelnik je dodao da je sada pijaca „Borča“ ne samo moderna i lepa, već i svrsishodna, što je takođe važno, imajući u vidu da se na njoj snabdeva oko 40.000 stanovnika tog dela grada.
Pijaca „Borča“ samo je od jedna od mnogobrojnih beogradskih pijaca na kojima su unapređeni uslovi za obavljanje kupovine i prodaje.
Radovi na uređenju ove pijace odvijali su se sukcesivno, kako bi svi zakupci mogli da rade neometano.
Zamenjena je celokupna infrastruktura pijačnog platoa i asfaltirano je 2.400 kvadratnih metara.
Postavljene su 144 nove tezge, 18 rashladnih vitrina, 40 novih i modernih bokseva u zanatskom delu pijace i natkriveni su svi prolazi na pijaci.
Kompletno su uređeni toaleti, kao i prostorija za odlaganje otpada. Na svim ulazima u pijacu postavljeno je sedam novih kapija.
Na pijaci „Borča“ prodaju više od 200 zakupaca.
Pijace su izuzetno važne za snabdevanje stanovnika Beograda svežim i visokokvalitetnim namirnicama. Takođe, prostori beogradskih pijaca predstavljaju sigurno mesto za direktan plasman proizvoda korisnika pijačnih usluga.
Strategija grada Beograda i JKP „Beogradske pijace“ i ubuduće će biti usmerena ka unapređenju uslova prodaje i kupovine, a prilagođena interesima zakupaca i potrebama kupaca, navedeno je u saopštenju.