Prema izveštaju Federalne uprave za avijaciju, avion je čekao u redu da poleti kad je "točak sa nosnog dela aviona otpao i otkotrljao se niz padinu".
U incidentu niko nije povređen, a istraga je i dalje u toku.
Proizvodnja Boingovih aviona 757 je obustavljena 2004. godine zbog čega je to stariji model, za razliku od nedavnog incidenta kada je otpao deo trupa osam nedelja stare letelice 737 MAX 9.
"Imamo problem", rekao je pilot kontroli letenja, nakon što ga je posada drugog aviona upozorila da je otpao jedan od dva točka na prednjem delu letelice, prema snimku objavljenom na vebsajtu "liveatc.net".
- Avion 757 na pisti je upravo izgubio točak - rekao je kontrolorima pilot druge, neidentifikovane letelice.
Avion, koji je trebalo da poleti za Bogotu, odvučen je na popravku i narednog dana je već bio u upotrebi.
Boing je pod sve većim nadzorom regulatora i javnosti, nakon što je 5. januara avionu 737 MAX 9 kompanije "Alaska erlajns" tokom leta otpao deo trupa. Ni u tom incidentu niko nije povređen, međutim FAA je prizemljila 171 avion MAX 9 posle incidenta.
Portparol Boinga je na Deltu uputio sva pitanje o novom incidentu, uz napomenu da je proizvodnja aviona 757 obustavljena 2004. godine i da je poslednji isporučen 2005. godine.
Delta je u septembru saopštila da su avioni tog tipa u proseku stari 26,1 godinu, a 757-300 20,6 godina.
Civilni avioni obično imaju rok trajanja od 20 do 25 godina, ali su napravljeni da lete duže uz određena ograničenja.
Eksperti za bezbednost navode da ne postoji jednostavna povezanost između toga koliko je neka letelica stara i samim tim bezbedna, ali je starije avione potrebno nadzirati zbog strukturnih probema u zavisnosti koliko su često leteli.