Управо то је навело представнике Независног синдиката овог предузећа да изразе своје незадовољство. Како тврде, поред кашњења са изградњом БАС постоје велики проблеми у пословању предузећа.
Са јучерашње конференције за медије затражено је и хитно укључење представника Града, а састанак ће са замеником градоначелника Гораном Весићем бити одржан у четвртак.
Уколико у наредних 15 дана не дође до разговора унутар БАС, радници су спремни да своја права, али и права власника акција, бране колективним штрајком. Такође, децидирано тврде да неће дозволити да крене пресељење са старе станице док се нова комплетно не заврши.
- Репрезентативни смо синдикат и тражимо од послодавства да нас обавести о финансијском стању - каже председник Независног синдиката Слободан Коврлија.
Прочитајте још
- Жеља свих нас је да се у дијалогу пронађе најбоље решење, како би се покренуло ово некада једно од најјачих предузећа у земљи. Тражимо да се тачно дефинише свота новца која је до сада утрошена на изградњу Аутобуске станице у Блоку 42.
Радници БАС већ су изашли на престоничке улице у штрајку упозорења који је одржан 21. јануара. Иако се очекивало да ће доћи до помака у разговорима, то се није догодило.
- Уверили смо се да је издата и друга грађевинска дозвола за изградњу станице, а предвиђена су улагања од 48.000.000 евра, дупло више од раније процењене цене - каже он.
- Велики проблем представљала је пандемија вируса корона која је за 35 одсто смањила приходе БАС и плате запослених за 30 одсто.
Како су "Новости" раније писале, рокови за завршетак аутобуске станице померани су неколико пута. Будуће главно престоничко чвориште у Блоку 42 почело је да се гради крајем фебруара 2018. године, када је и одобрен кредит од 12.000.000 евра. Тренутно је на градилишту релативно мали број радника и неколико грађевинских машина. Све изузетно споро напредује. Урађени су долазни перони, док је станична зграда добила само темеље.
Судбина 678 запослених је неизвесна, као и датум завршетка радова на БАС.
БИЋЕ 50 ДОЛАЗНИХ ПЕРОНА
ПРОЈЕКТОМ је предвиђено да станица има 13.000 квадрата, са 50 долазних перона, што би је сврстало међу највећима у Европи. Архитекта Владимир Лојаница предвидео је да БАС буде велико чвориште, којим ће се објединити међуградски, међумесни и туристички саобраћај. Град је током 2021. године уредио све околне саобраћајнице, као и топлотну и гасоводну мрежу.
За још вести запратите нас на нашој званичној Фејсбук страници - будимо "на ти".
Нова димензија новости, ваш "Нпортал.рс".