Боравак у авиону је интензиван, а ако се још и бојите, и најмањи знакови могу упалити звона за узбуну у вашој глави да нешто није у реду. Већину времена нема разлога за бригу и све је у вашој машти, али бивша стјуардеса објаснила је знакове на које треба пазити, а који могу указивати ​​да нешто заправо није у реду у авиону, пише Мирор. 

43-годишња Лиса Хјуџс, која је некада била чланица кабинског особља у авиону, поделила је своја искуства, наводећи када је време да се забринете, али и да би требало да обратите пажњу на тон гласа особља.

Рекла је да честа комуникација са кокпитом може да указује ​​на то да можда постоји проблем, а комуникација која се чини напетом и директном такође може да сугерише да нешто забрињава особље. Такође можете да приметите како посада припрема опрему за хитне случајеве, што би могло да значи да ће бити објављено важно обавештење.

Фото: Профимедиа

 

- Неуобичајени звукови, вибрације или промене у обрасцу лета (као што су нагле промене висине) могу да указују ​​на механичке проблеме - додала је, делећи како су ваша чула стварно добар показатељ иде ли нешто по злу у авиону. Наравно, ако маске за кисеоник падну, онда је то знак да се нешто догађа, као што је објаснила: - Промјене у расвети кабине, постављање маски за кисеоник или покретање протокола за хитне случајеве јасни су знакови проблема. 

Лиса је такође поделила четири случаја када може бити потребно хитно слетање. Технички проблеми у авиону, хитни медицински случајеви, сигурносне претње и тешки временски услови могу да буду разлози због којих авион мора да слети пре него што стигне на одредиште.

Фото: Профимедиа

 

Бивша стјуардеса је такође објаснила да ће, ако авион буде требало хитно да слети, прво људи у авиону бити обавештени о томе шта се догађа, путници ће бити обавештени о коришћењу држача ако је потребно, кабина ће бити осигурана, а после слетања, ако је потребна евакуација, кабинско особље ће помоћи у томе како би се осигурало да сви могу да се искрцају из авиона што је могуће сигурније.

Такође, стручњакиња за авионски саобраћај Кристин Негрони рекла је да би ношење хеланки могло да узрокује проблеме путницима ако се на лету догоди хитан случај. - Можда ћете морати да побегнете кроз пожар у кабини или бисте могли да дођете до засебног пожара након што напустите авион. Сада сви носе хеланке у авионима, али ја избегавам сва вештачка влакна јер је више вероватно да ће изгорети и залепити се за вас ако буде ватре - објашњава.

Ваше хеланке могле би да вам учине више штете него користи, упркос томе што су изузетно удобне. Стручњакиња уместо тога препоручује природна влакна попут памука, а препоручује и одабир патика, а не штикли, у случају да се морате евакуисати.

БОНУС ВИДЕО: