Зове се дугме за рециркулацију ваздуха у аутомобилу.

Нису сви власници аутомобила упознати са начином филтрирања у кабини, његовим корисним својствима и функцијама примене.

Рециркулација је унос ваздуха у путнички простор, филтрација кроз клима уређај и накнадна дистрибуција у дефлекторе.

Фото:Принтскрин

 

Главна разлика између рециркулације и конвенционалног усисавања је у томе што проток ваздуха долази из путничког простора, а не споља. Режим рециркулације омогућава вам брзо загревање и хлађење ваздуха, јер се температура у кабини разликује од температуре изван аутомобила. Систем управљања климом троши мање времена, снаге и потрошње горива мотора.

У пракси мало људи користи ову функцију. Најчешће се рециркулација користи за спречавање инфилтрације непријатаних мириса унутар кабине. На пример: аутомобил се испред јако пуши или сте наиши на прашњав део пута. Да не бисте осетили ове мирисе, можете активирати механичко дугме за рециркулацију ваздуха и блокирати приступ гасовима споља.

БОНУС ВИДЕО: