Drugi model podrazumeva da se obrazovno-vaspitni proces organizuje kombinovanjem neposredne nastave i nastave na daljinu, a odeljenja su podeljena u grupe.
Taj model primenjivaće se od ponedeljka i u srednjim školama u Beogradu, Valjevu, Vranju, Leskovcu, Lajkovcu, Lebanu, Prokuplju, Ubu, Čacku, Bajinoj Bašti, Velikoj Plani, Vladičinom Hanu, LJigu, Kragujevcu, Sjenici, Šapcu, Nišu i Sremskoj Mitrovici.
Na teritoriji Ivanjice, Novog Pazara i Užica nastava će od ponedenljka biti po trećem modelu samo online.
Pre donošenja odluke za svaku lokalnu samoupravu razmatrani su opšta epidemiološka situacija, podaci iz nadzora o obolevanju od kovida-19 kod učenika i nastavnika, kao i podaci o utvrđenim klasterima obolelih, odnosno broju odeljenja koja su prešla na treći model nastave usled obolevanja učenika, navodi se u saopštenju Ministarstva.
U svim ostalim osnovnim i srednjim školama u Srbiji se primenjuje prvi model organizacije obrazovno-vaspitnog rada koji podrazumeva neposrednu nastavu u školama.
Pročitajte još
HRVATSKI MEDIJI O SNAZI VOJSKE SRBIJE: Paranoja od "strategije odbrane srpskog sveta"
11:14
GRAD DAJE 50 EVRA ZA UDŽBENIKE: Kako do pomoći - detaljno uputsvo
10:15
NASTAVA OD KUĆE: U nekim srpskim školama uveden režim onlajn nastave
09:30
BRAVO ZA MAJDANPEK: Škola ponela ime prerano preminulog fizičara Mihajla Sporića (FOTO)
11:20
Imajući u vidu specifičnost organizacije obrazovno-vaspitnog rada u školama za učenike sa smetnjama u razvoju i invaliditetom. Tim za škole doneo je odluku da ukoliko se u odeljenju kod dva učenika potvrdi infekcija SARS-CoV-2 virusom, predlaže se prelazak na nastavu na daljinu u trajanju od 10 kalendarskih dana uz prethodne obavezne konsultacije sa roditeljima učenika tog odeljenja.
Ukoliko su u pojedinim školama školska uprava, kao i stručni organi, uz konsultacije sa Savetom roditelja i institutima/zavodima za javno zdravlje, procenili da epidemiološka situacija u školi dozvoljava nastavak neposrednog obrazovno-vaspitnog rada, te škole mogu uz pojačanu primenu svih epidemioloških mera, organizovati neposredni rad kao najbolje rešenje za učenike.