Pokretanjem novog, savremenog i efikasnog elektronskog servisa, unapređuje poslovanje, razvija nove usluge i poboljšava kvalitet postojećih servisa za kupce električne energije. Domaćinstva i mali kupci sada će imati brz i jednostavan pristup e-računu odmah po formiranju mesečnog zaduženja, pre štampanja i distribucije uobičajenom poštom.

Dodatne funkcije portala omogućavaju uvid u arhivu računa i uplata iz prethodne tri godine, kao i detaljan pregled potrošnje po zonama i tarifama. Samo korišćenje portala biće jednostavno, kao i proces registracije i prijave.

Korisnici portala će moći bezbedno i brzo elektronski da plate račun bez odlaska u poslovnice platnih institucija, i to putem sistema za instant plaćanja (IPS Skeniraj) i platnim karticama Dina, Visa i MasterCard.

Foto: Milena Anđela

 

Novina je i da će korisnici moći da pregledaju i elektronski plate račune za više mernih mesta u različitim regionalnim područjima Srbije. Aktiviranjem jedinstvenog portala sa radom će prestati dosadašnji regionalni portali.

Do kraja godine, biće dostupna i mogućnost podnošenja prigovora na račun (reklamacije). U narednoj fazi digitalizacije, koja je planirana za početak 2024. godine, „Elektroprivreda Srbije“ aktiviraće i mobilnu aplikaciju „Uvid u račun“.

BONUS VIDEO:

(Alo)