Пакет који је пристигао био је уредно потписан њеним именом и презименом, међутим, након отварања је уз ствари које нису њене пронашла и фактуру са личним подацима друге девојке.

Након што је схватила да је дошло до грешке, све је објавила на друштвеним мрежама, у нади да ће стићи до девојке чија је поруџбина залутала.

- Било би идеално ако су девојци стигле моје балетанке да ми се јави, и нека ми неко каже шта тачно треба да радим са овим сад? - питала је она. 

Судећи по коментарима на друштвеним мрежама, овај случај није јединствен.

Фото: Shutterstock

 

"То се дешава и већини нас... Грешка. Јавиш се курирској служби и реше проблем за пар минута", "Позови корисничку подршку, сигурно имају број на сајту", гласе неки од коментара.

Дејан Гавриловић, председник Удружења за заштиту потрошача "Ефектива" рекао је дошло до грешке, што није неуобичајено, те је и удружење имало пар сличних пријава.

- Најпоштеније је да се контактира продавац и роба врати о његовом трошку - истиче Гавриловић, па додаје:

- Ако прималац не обавести продавца, ризикује да буде тужен за стицање без основа, уколико се у неком тренутку открије коме је грешком отишао пакет - упозорава он.

Дакле, места за панику нема, јер се ова грешка једноставно решава помоћу корисничке подршке. Дужност потрошача је да обавести уколико је примио туђу поруџбину.

(Информер)

БОНУС ВИДЕО: