Paket koji je pristigao bio je uredno potpisan njenim imenom i prezimenom, međutim, nakon otvaranja je uz stvari koje nisu njene pronašla i fakturu sa ličnim podacima druge devojke.

Nakon što je shvatila da je došlo do greške, sve je objavila na društvenim mrežama, u nadi da će stići do devojke čija je porudžbina zalutala.

- Bilo bi idealno ako su devojci stigle moje baletanke da mi se javi, i neka mi neko kaže šta tačno treba da radim sa ovim sad? - pitala je ona. 

Sudeći po komentarima na društvenim mrežama, ovaj slučaj nije jedinstven.

Foto: Shutterstock

 

"To se dešava i većini nas... Greška. Javiš se kurirskoj službi i reše problem za par minuta", "Pozovi korisničku podršku, sigurno imaju broj na sajtu", glase neki od komentara.

Dejan Gavrilović, predsednik Udruženja za zaštitu potrošača "Efektiva" rekao je došlo do greške, što nije neuobičajeno, te je i udruženje imalo par sličnih prijava.

- Najpoštenije je da se kontaktira prodavac i roba vrati o njegovom trošku - ističe Gavrilović, pa dodaje:

- Ako primalac ne obavesti prodavca, rizikuje da bude tužen za sticanje bez osnova, ukoliko se u nekom trenutku otkrije kome je greškom otišao paket - upozorava on.

Dakle, mesta za paniku nema, jer se ova greška jednostavno rešava pomoću korisničke podrške. Dužnost potrošača je da obavesti ukoliko je primio tuđu porudžbinu.

(Informer)

BONUS VIDEO: