Управа аеродрома у Даблину је саопштила: „Лет Катар Ервејз-а КР107 из Дохе безбедно је слетео на аеродром у Даблину нешто пре 13 сати.

"Боинг 787-9 дримлајнер" доживео је турбуленције док је летео изнад Турске, саопштио је оператер аеродрома у Даблину, ДАА.

Екипе хитне помоћи, укључујући аеродромску полицију и ватрогасне екипе, дочекале су летелицу приликом слетања.

- Тим аеродрома у Даблину наставља да пружа пуну помоћ на терену путницима и особљу авио-компаније - речено је.

Овај инцидент уследио је свега неколико дана након што је због јаких турбуленција један авион морао хитно да слети у Бангкок.

Услед тих турбуленција је једна особа изгубила живот, а више је теже повређено.

Повређено је више од 100 људи, од којих је 20 на интензивној нези са повредама кичме.

Компанија "Боинг" се иначе последњих месеци суочава са многим проблемима због све учесталијих инцидената са његовим авионима.

Америчко министарство правде (ДОЈ) саопштило је да разматра да ли да кривично гони компанију због две смртоносне несреће авиона ''737 Макс''.

Ови инциденти погоршати невоље за компанију Боинг која се већ суочава са интензивним испитивањем усред низа незгода и контроверзи око безбедносних проблема - као и са случајевима смрти двојице узбуњивача у размаку од само два месеца.

Џошуа Дин (45), бивши радник “Боинговог” добављача "Спирит АероСистемса", преминуо је након изненадне болести, како је почетком маја пренео Сијетл тајмс. Дин је сведочио против “Спирита” у тужби акционара прошле године, где је бивши ревизор квалитета оптужио компанију за лошу контролу квалитета у производњи "боинга 737 макс".

Претходно је објављено да је бивши радник “Боинга” Џон Барнет, који је сведочио у тужби против компаније, нађен мртав.

У извештају се наводи да је 62-годишњак умро од “самонанете” ране 9. марта, а “Боинг” је изразио саучешће.

Барнет је након одласка у пензију 2017. покренуо дугогодишњи судски поступак против компаније, тврдећи да омаловажавају и саботирају његову каријеру због оптужби које је изнео на њен рачун.

(Блиц)

БОНУС ВИДЕО: