Optužnica navodi da je taksista radio za jednu firmu koja je ugovorni partner "Bolta" te je vožnje prihvatao preko njihove aplikacije. Nakon što je svoju mušteriju odveo na traženu adresu, taksista je primetio da je za muškarcem ostao mobilni, ali umesto da ga vrati, naručio je napre jednu vožnju.
S obzirom na to da su u aplikaciji "Bolt" na mobilnom telefonu mušterije ostali zabeleženi podaci kreditne kartice, taksista je uspeo da naruči i odveze vožnju, te celi iznos naplati na račun mušterije. Nakon što mu je prva vožnja pošla za rukom, naručio je i odvezao još jednu vožnju.
Tužilaštvo traži šest meseci uslovnog zatvora
Oštećeni muškarac je tek sledećeg dana saznao da mu je mobilni ostao u taksiju, a na mejl su mu stigle obaveštenja, odnosno računi, za dve vožnje koje nije naručio. Potom je o svemu putem mejla obavestio platformu "Bolt" od kojih je povratno dobio podatke o spornim vožnjama, a iz dobijenih podataka je saznao i podatke o vozaču.
Taksista je na kraju sve priznao i tvrdio da je odmah nakon naručenih vožnji sam nazvao "Bolt" i rekao im što je napravio, no istinitost tih tvrdnji tek treba da utvrdi na sudu. Tužilaštvo za mladog taksistu traži kaznu od šest meseci uslovnog zatvora, u trajanju od dve godine.
"Bolt": U potpunosti smo nadoknadili troškove korisniku
- Žao nam je zbog neugodnog iskustva koje je korisnik doživeo. "Bolt" je hitno reagovao, u potpunosti nadoknadio troškove korisniku i sarađivao s nadležnim organima kako bi se incident rešio. Obično vozači vraćaju izgubljene predmete direktno putnicima putem posebne funkcije u aplikaciji, a slučajevi poput ovog su izričito retki i na našoj platformi se ne tolerišu.
Pročitajte još
"Bolt" ima stroge politike i mere zaštite koje osiguravaju sigurnost i zaštitu korisnika u situacijama poput ove. NJihova sigurnost, kao i partnera vozača, nama je na prvom mestu - komentarisali su iz "Bolta", prenosi "Index.hr".
BONUS VIDEO: